Woohoo

Nu har min virkning tagit stormsteg framåt. Jag har nu lyckats virka ett fodral till min Ipod, det tog ett tag men jag är ganska nöjd med resultatet. Viserligen så hade jag börjat med en grytlapp innan Ipodfodralet, men jag tröttna lite när det tog så lång tid och grytlappen blir tunn. Ska fortsätta med den så fort jag har hittat mina två virknålar, har lyckats tappa bort båda inom loppet av tre timmar. Klantigt jag vet.

Nåja, det var ganska kul att sitta och virka, förutom när jag tappa maskorna eller hade virkat för hårt så jag var tvungen att sitta och hacka fram maskan...  har redan börjat fundera på vad jag ska virka efter att jag har lyckats virka klart grytlappen. Har inte kommit på något bra än men det kommer nog, kanske ett kamerafodral??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0