Gäsp

Nu har jag jobbat 40 timmar på bygget. Riktigt tråkigt har det varit, den mesta av tiden har spenderats med att sitta i en soffa och hoppas på att ögonen förblir öppna och käka kopiösa mängder frukt. Fast å andra sidan så är det ganska skönt att det är lugnt och att pensionärerna sover på natten, har varit med om flera somrar då man har fått vara glad om man hann gå på toa innan nästa larm kom. Men nu är det slut på det hele, nu är jag ledig fram tills fredag och jag tänker verkligen utnyttja den ledigheten till max :-) Planen är att åka till Mölndal och där fixa iordning sovrummet, alltså måla och tapetsera. Det kommer nog ta sin lilla tid, varken Erik eller jag är några fenor på tapetsering. Tur att min far ska hjälpa oss :-)

Men innan jag kommer så långt så ska jag sova. Är riktigt trött nu och sängen känns riktigt lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0