Jaha...

Tänkte det var dax för förändring och hitta något nytt ställe att skriva på. Får se hur detta känns. Det blev en förändring i mitt namn som jag inte är van vid så det kommer nog ta ett tag innan jag lär mig vad jag heter...  Jozee är ju inte direkt så som jag stavar mitt smeknamn. Hade gärna behållt det vanliga (joze) men uppenbarligen var det en annan tjej från göteborg på 15 år som ville ha det i februari när hon skapade en blogg och skrev ett inlägg för att sedan inte skriva mera... kul. jag är inte alls bitter över min otur, inte alls.

För nya läsare kan jag glatt hälsa att ni nu håller på och läser en blogg som kommer handla om allt och ingenting... jag skriver om det jag känner för, så det så. Jag skriver nog egentligen inte för att jag vill bli sedd utan snarare för att jag ska bli av med mitt behov att få skriva av mig ibland och då är det ju trevlig att andra läser det och kommenterar.

Tycker inte om att skriva en massa om vem jag är, det känns så "kontaktannonsigt", det kommer ändå komma fram vem jag är ganska snart som person och vad jag hittar på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0