Saknas

Det verkar som att jag får ge upp hoppet om att få återse mina fina blåa gummistövlar. Trist, de kommer fattas mig. Plus att jag kommer bli blöt om fossingarna och blir jag blöt om fötterna så blir jag kall och kall är inte bra för då kan man bli förkyld. Det är jag visserligen redan men jag vill ju inte att det ska bli värre nu när jag är på bättringsvägen...

Vart mina stövlar är någonstanns finns det uttalade misstankar om, men inget har bekräftats. Antagligen är de någonstanns mellan göteborg och västkustgården. Men ingen har sett dem, vilket är lustigt eftersom jag har skrivit mitt namn i dem...

Nåja, det hade varit trevligt om de kom tillbaka men jag får nog skaffa mig ett par nya, det regnar mycket i Götet. Fast idag finns det ett litet hopp om att jag faktisk ska kunna överleva i mina tygskor (som är det vattentätaste jag har just nu) utan att bli dyngsur om fötterna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0