Påskpyssel

Så var det helg igen. Den här veckan har verkligen flygit fram. Kan vara för att jag har roat mig med att enbart jobba och sova. Har satsat stenhårt på att förkylningen ska försvinna. Eleverna på förskolan och fritis har varit riktigt goa den här veckan, vi har påskpysslat massor och lekt. Har faktiskt bara blivit arg på dem en gång och det var idag då några fick för sig att ta fram alla limstiften, ta av korkarna och sedan släppa dem rakt ned på bordet. Till deras glädje blev det klistermärken, många, innan jag hann upptäcka vad de pysslade med. Till min "lycka" så hade de iallafall lagt ut underläggen innan de började... Snällt.

Nåja, helg igen. långhelg. det kommer bli en hel del sammankomster och gudstjänster. Ser fram emot det.


Lite påskpyssel :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0