Långtråkigt

Sitter hemma och har långtråkigt. Erik är på gudstjänst och ska sen träna. Jag fick inte följa med eftersom jag fortfarande är sjuk. Hade annars hängt med och träffat lite folk, blir ju knäpp av att vara ensam mer än två timmar. Jag försöker verkligen hitta på saker som jag kan göra som inte kräver allt för mycket energi och engagemang av min kropp. Just nu kan jag konstatera att jag antagligen kommer vara ganska skicklig på Super Mario Bros efter den här helgen, jepp det gamla hederliga 8-bit :-) Andra saker jag har roat mig med är att lära mig en ny låt på gitarren, det blev Anna Bergendahls låt "This is my life" (melodifestivalvinnaren), och lösa tonvis med sudoku.

En ganska lugn, men tråkig, helg alltså. Men jag ska vara frisk imorgon så det kanske är lika bra att jag sitter hemma och häver i mig litervis med te och spelar gitarr, super mario och löser sudoku.

Nä, nu ska jag ta och snyta mig och trycka i mig lite nässpray så jag blir frisk. Längtar tills jag är frisk och kan vara ute och hitta på bus.

Efter en helg längtar jag efter kompisarna och allt vi hittar på

 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vadå att vi kommer minnas denna perioden i våra liv som en tid då 3/4-leggings var det som gällde :P

Krya på dig så får vi ta en Mario-match nån gång framöver nu när du måste va en mästare på det, hihi!

Kramar

2010-03-28 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0