Riksstämma

Har avverkat halva riksstämmohandlingarna nu och har för tillfället lunch och lite ledighet. tycker det är lite irriterande att jag inte kan få igång mitt mobilabredband i förhandlingssalen och kan skriva lite mer direkt om vad som händer. Hade annars varit kul.

Handlingarna tuggar på bra. Vi är lite efter i tidsplaneringen men det ska nog lösa sig. Den största frågan under förmiddagen var glädjande nog stadgarna. Tyvärr så var det kanske inte så glädjande för andra än mig och några andra nördar... Det hela blev ju ganska trist då allt egentligen handlade om ett missförstånd. Som tur var så har det retts ut och nu är det bara de roliga punkterna kvar. Valen :-)

Styrelevalet kommer bli spännande så det finns en extra nominering. Berättar om det sen. Nu måste jag gå, kompisarna har nu kommit ut från garnaffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0