...

Det här var inte riktigt hur jag hade tänkt min måndag. Jag hade planerat att täna och åka till stan för att fixa lite saker (kanske till och med klippa mig...). Men nu sitter jag hemma i soffan och har tråkigt. Anledningen är att jag har gått och blivit förkyld, sitter invirad i filen och håller på att hosta lungorna ur mig medan jag försöker lindra min hals med te. Visserligen så är det lite tur i oturen att det bröt ut nu för jag blrjar inte plugga förrän imorgon och jag har en hel dag att bara vila upp mig. Men det känns ändå surt att vara förkyld.

Den här helgen som var har varit riktigt rolig! Träffade gänget i equmenia och teambuildade lite så att vi känner varandra inför styrelsearbetet. Det känns verkligen kanonbra. Vi är ett toppen gäng som ska leda equmenia det här året, ser fram emot spännande diskussioner och trevliga styrelsehelger. Måste säga att vara i equmenias styrelse har lärt mig massor, både om styrelsearbetet och om mig själv som person. Helgen spenderades i Fiskebäck och bestod av att paddla kajak, laga mat, bygga drakar, ha andakt, ha styrelsemöte, prata, skratta och lära känna varandra.

Men det var den här helgen. Nu är det snart dax att återgå till verkligheten... imorgon börjar skolan med en rivstart. har en heldel litteratur att plöja igenom de första veckorn innan jag får lov att komma ut och göra min slutpraktik, längtar. Sen är det bara examensarbetet kvar, jag kan verkligen inte sluta älta det :-) men det ska bli så skönt när allt är klart och jag kan börja jobba med det som jag har längat efter att få göra.

Så... ännu ett inlägg om egentligen ingenting. Ville mest skriva av mig och göra något annat än att byta kanal på tv:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0