Partay

I lördags firade jag min 25 årsdag (+64 dagar). Fyllde egentligen år i sommras men det kändes mest krångligt och knöligt att ha min fest då, så det fick bli nu istället. Riktigt trevligt blev det. Festen blev något annorlunda mot vad "vanliga" fester är, det blev nämligen en baklängesfest. Började med efterrätten och avslutade med välkomstdrinken och mingelgodiset, där emellan blev det paj. Det fanns anledningar till det men det tänker jag behålla för mig själv ;-)

Stämningen var på topp redan från första början och kubb-spelet på gräsmattan kändes klockrent. Massor av skratt och vinande pinnar överallt :-) Kvällen fortsatte med skratt, mat och jelloshots. Det kändes så härligt att mina vänner var med och bara hade kul, prata om allt och skratta. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad att ha så många underbara vänner (även ni som inte var med av olika anledningar ska ta åt er). Det är helt fantastiskt hur mycket vi har varit med om tillsammans och jag hoppas att det blir mer snart. Ser fram emot den 4 då ni verkar ha hittat på något...

Det blev verkligen en kväll att minnas, tack.

Nu är det dax för en ny vecka och nya födelsedagar... Min underbara fotbollslirande sambo fyller ett år mer än mig imorgon så jag borde kanske se till att fixa hans presenter. Det är visserligen finjusteringar kvar bara men de ska göras. Sen går det bara några dagar så fyller en av mina kompisar år och det måste ju firas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0