Sommarlov?

Nu har jag jobbat sista natten, riktigt jobbig natt blev det som avslutning. Vi fick inte vila så mycket och när vi kunde sitta ned så fanns det inte en chans att vi kunde slappna av utan vi satt på helspänn. Trist att det skulle bli så sista natten, med tanke på hur bra det har varit i sommar. Jag har verkligen trivts och haft roligt under mina nätter på bygget. Men nu är det slut och jag har två veckors "sommarlov" innan jag börjar min sista termin på universitetet :-) Det ska verkligen bli skönt att snart få min examen. Lite trist att jobbfronten inte ser så bra ut...

Ja.. vad gör man på sommarlov? Jag har inte haft något på flera år, har ju jobbat alla sommrar sen nian. Någon som har förslag?

Nåja. Imorgon åker tåget till Mölndal och Erik. Tanken är att jag nu ska stanna där ett tag, är ganska trött på att åka kors och tvärs genom landet. Vågar inte tänka på hur många gånger jag har åkt mellan öst och västkusten under sommaren. Men det är imorgon nu ska jag snart gå och lägga mig ska bara leta reda på katten och busa med henne. Katten ja, min familj har hastigt och lustig fått ta över en katt från min mors arbetskamrat. Så nu har vi en katt som går och jamar hela nätterna och sover på dagarna. Hon är van vid att vara ute på nätterna, men med tanke på att det är helt nytt område, hus och människor så får hon vackert stanna inne. Inte helt populärt... Får hoppas på att hon vänjer sig snart, det tär lite på nattsömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0