Woohoo (igen)

Nu har jag lyckats hitta mina virknålar igen och virka klart grytlappen jag kämpat med sen jag skaffade garnet och började virka. Jag är nästan nöjd med den en sida blev inte så bra, men de tre andra sidorna blev kanon :-) trist att den är lite tunn så man måste nästan ha två grytlappar för att inte bränna sig på plåten. Fast det gör ju att jag nu har ett nytt projekt att virka. fast den här gången blir det nog en rund grytlapp och sen en prickig och sen en... Ska bara köpa lite mer garn först.



Jepp, jag är (nästan) nöjd

Kommentarer
Postat av: emily

vad duktig du e min vän :)e de blogg.se som du kan fixa med layouten så här? det funkar inte för mig när jag testa här om dan!

2009-08-16 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0