Jag kan sluta när jag vill...

lovar. Men det är svårt. Jag har ännu en gång fastnat i detta beroende av att virka som dyker upp ibland. Jag kan inte hjälpa det, det bara kliar i fingrarna och jag måste göra något. De senaste dagarna har det blivit ett nytt mobilfodral med mönster på och nu sitter jag, för första gången, med ett mönster på en duk som kommer fästas på ett kuddfodral och sedan bli en del av en sittkudde hemma i vår lägenhet. Får se om kudden får vara framme eller om den får skämmas i garderoben...


Annars har julhelgen varit lugn, har mest roat mig med att bygga paketmur, leka i snön och flytta på jultomtarna. Det har blivit en del slappande, för att låta hjärnan komma i fatt och inte tänka på examensarbetet, lite läsning blev det dock eftersom vi idag skulle skicka in till urkund för att kolla så vi inte har kopierat allt... annars har de få dagarna jag var ledig bjudit på mat, mat, mat och massor godis. Passade även på att köra på de snöiga vägarna i de smålämska skogarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0