Sovrummet

Nu var det visserligen några dagar sen jag var hemma i lägenheten och pysslade, men jag skyller det mesta på att jag har slitit häcken av mig på jobbet. De lugna nätterna verkar vara förbi...I natt fick vi sitta 20 minuter som mest resten joggade vi i våra korridorer. Nåja, nog om det. Det var inte därför jag skriver idag. Utan jag tänkte snarare lägga upp lite bilder på hur snyggt eriks och mitt sovrum är nu efter om tapetsering :-)

Fick jätte mycket hjälp av min far som är en hejare på att sätta upp tapeter, även om han gnällde lite över att han inte var van vid easy up tapeter.  Allt som allt tog det en och en halvdag att spackla, slipa och tapetsera. Tapeterna hade jag och Erik rivit innan.

Så här såg rummet ut innan vi börja riva. Det hade tre färger brunt, grått och vitt

.

Inga tapeter kvar :-)




De nya tapeterna börjat sättas upp. Det blev ljusgråa och en mörk fondvägg



Det färdiga resultatet, måste säga att det blev riktigt bra




Eller vad tycker du??

Kommentarer
Postat av: Anna Söderhjelm

Det blev jätte fint!!! Kommer gärna på besök sen när du kommer hem igen =) Sen måste du hjälpa mig fixa till min blogg så den blir lika fin som din!!! Jag fattar ju inte hur man lägger upp en header m.m :P Snälla hjälp mej ;)

Hoppas vi ses snart!

Kram

2009-07-27 @ 10:18:29
URL: http://asod.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jaha! Då blir det till att ändra sina favoritinställningar igen pga alla dessa bloggskuttanden ni folk gör med jämna mellanrum, hehe..



Snacka om skillnad! Va bra att det löste sig med tapetvalet till slut. Det kommer dock inte riktigt till sin rätt med de sänglakan ni har med alla djur och färger :P



Kram

2009-07-27 @ 15:28:31
Postat av: Faster Inger

Så fint det blev! Och vilken energi ni/du har-

2009-07-28 @ 23:08:19
Postat av: EvaEmma

Vad fint ni har det!

Gud, vi hörs alldeles för sällan, jag visste inte ens att du hade flyttat!

kramar

2009-08-06 @ 16:34:01
URL: http://www.evaemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0