Hoppsan

Jag får nog lov att bryta ett av mina fastelöften idag... Löftet om att inte köpa något till mig själv innan påsk. Jag skyller allt på rädda politiker som sänger skolor hejvilt och inte tänker på att vikarierande gympaläraren hade sina idrottskor där inne och behöver dem till sin handbollsmatch ikväll.

Något jobbigt inköp men antagligen inte helt korkat. Det betyder att mina två år gamla skor kan bytas ut och enbart användas när jag vikarierar på skolor. De nya kommer enbart användas till träning, så vida det inte blir några skräpskor för då blir det de nya som får titeln "Vikarieskor" och mina gamla får fortsätta slitas på handbollsträningarna.

Annars har min utesnöade dag varit rolig. C kom på morgonen sen drog jag, erik och c till pulkabacken och åkte pulka och stjärtlapp. Mycket roligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0