Ofrivilligt sportlov

Jag är verkligen kass på att skriva här... Sorry. Som vanligt har det varit mycket och jag har knappt hunnit med mig själv. Det är ju OS :-) Sitter inte uppe på nätterna och tittar men följer det ändå så mycket som jag hinner, den här veckan blir det nog en hel del eftersom jag har ofrivilligt sportlov. Ofrivilligt eftersom alla skolorna är stängda, förutom fritis men de är inte öppna hela tiden, så jag får vackert roa mig med annat den här veckan än jobba och tjäna pengar. Tur att det är OS så jag kan hålla mig sysselsatt.

Började den här veckan bra iallafall, blev intervjuad av en tidning som ville göra en personintervju av en metodist/equmenia tjej. Inte så många att väja på... Gillar inte riktigt att bli intervjuad, speciellt inte när det gäller om den nya kyrkan. Det är så känsligt för vissa. Får hoppas att jag svarade bra och inte något som går emot vad equmenia eller den nya kyrkan står för. Sitter just nu och önskar att jag inte gick med på det även om jag vet att jag inte kan ha sagt något jättekorkat, men man vet aldrig. Bliderna blev nog bra iallafall...

Nåja. Det är bara att skaka av det och fortsätta med dagens planering. Ja, planering... har ingen. Ska sätta mig lite och styrelsearbeta mig ett tag sen är dagen öppen och de andra dagarna i veckan. Det enda jag vet är att jag planerar att styra kosan mot öster i helgen. Annars så får jag försöka med konsten att ta det lugnt. Hur gör man det?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet vad du kan göra när du har ofrivilligt ledigt! Komma upp till mig!!!! :D Det finns snö, sol och en så där fem minusgrader, kan ju inte bli mycket bättre :) Tak över huvudet och sovplats går också att ordna ;)

2010-02-16 @ 20:14:02
URL: http://camileverlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0