Lycklig

Ja, det är vad jag är. Lycklig. Skidsemestern som jag och Erik hade var helt underbar. Vi hade underbart väder alla dagarna, utom sista då det blåste för mycket, och ingen av oss ramlade och slog oss allvarligt. Jag ramlade ganska ofta men det var mest vid otippade platser som liftkön, när jag stod still eller bara gled nedför en grön backe. Nu kan man tro att jag fegåkte men det stämmer inte. Som nybörjare så är jag inte direkt feg utan kastade mig glatt ut i svarta backar och hoppade i skogen efter andra dagen. Visserligen så var det stooora svängar först men sen kom jag på hur man skulle göra och då gick det undan, Erik (som är hyfsat van åkare) hade problem att hänga med ibland...

Som sagt en fantastisk resa som blev en milstolpe i vårt liv då Erik på onsdagskvällen gick ned på knä och friade. Så nu är vi förlovade :-) Vet inte vad jag ska skriva för jag är så lycklig och börjar nästan gråta av glädje när jag tänker på det. Jag är förlovad till min bästis, det är stort


En annan sak som jag fick reda på idag som spädde på min glädje och allmänna lyckorus var att skolan som jag ska jobba på efter påsk erbjöd mig 100%ig tjänst istället för 50% som var sagt innan. Helt fantastiskt! Jag kommer under några månader få månadslön (som jag aldrig haft innan) och få nästan dubbelt så mycket som det jag fick i studiebidrag och lån. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Wow, Grattis till förlovningen! och jobbet... önskar Ulrika (Linas storasyster)

2010-03-25 @ 09:31:03
URL: http://lillaulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0