sista dagen

Nu är jag tillslut inte med i equmenias styrelse. I förmiddags avslutades förhandlingarna och jag avtackades och lyckönskades för mitt nya uppdrag, sitta i gemensam framtids (GF) styrelse. En styrelse som ska ta sig an uppdraget att bilda en ny kyrka. Det ska bli otroligt kul och spännande.

Som avslutning på konferansen "utmanad" var det gudstjänst. Vet förresten ärligt talat inte hur många "utmaningar" som jag och alla andra deltagare har fått under dessa dagarna. Den sista och avslutande gudstjänsten innehöll en hel del av det, den lyckades även med att lyckades göra mig arg direkt från början när folk på scenen pratade och bad för moderskyrkorna men inte equmenia. illa! Lugnade mig sedan och kunde sedan iallafall lyssna på en bra predikan som handlade om att finna jämvikt och att andas. Kändes dock tråkigt att den sista gudstjänsten var mest riktad till 40+.

Nåja, det har varit hektiska dagar som har gått till sitt slut och nu är det dax att ladda om för att jobba imorgon. Måste erkänna att det ska bli skönt att komma innanför skolans dörrar och träffa alla sköna elever igen. Denna veckan har jag stora planer för mina lektioner. Vad sägs om fotosyntesen, förbränning, vattnets kretslopp och mikroskåpering? Som NO-nörd känner jag: HURRA!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Tack så mycket!

2010-05-16 @ 20:16:38
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0