Skriver

Jodå,  jag skriver och skriver... men inte här. Har ju ett examensarbete att bli klar med. Det gör att jag inte riktigt orkar skriva här efter att ha suttit i skolan och knapprat på min dator från 8 på morgonen till sen eftermiddag... Men jag kan iallafall upplysa ni glada läsare som tittar in hit att nu är alla intervjuer bokade och vi har enbart en kvar att genomföra. Sen är det roligaste kvar. Resultat och diskussion :-)

Roade mig kungligt (var ju nobelfesten) hela dagen igår med att skriva om tempus på vår metoddel. kul kan man ha. Tur att det var julbord på Live igår oxå så jag kunde koppla bort arbetet ett tag. För det börjar bli illa... Just nu är det de enda jag pratar, tänker och drömmer om. Hade en dröm för några dagar sen då jag hade kommit på den briljanta idéen att jag skulle skriva styckena i alfabetisk ordning, alltså första stycket börjar på A, andra på B och så vidare... Min examenskompis tyckte det var kanon kul och rörstade för att vi skulle göra det, får se om det blir så. Hade ju varit lite kul...

Som sagt julbord igår, kul. Ganska många var vi med, vilket gjorde det extra festligt. Hade varit med och planerat en liten paustävling mellan huvudrätt och efterrätt, vilket blev en succé. Frågorna var i mycket knäppa och svaren knäppare. Vi hade en som var årets fråga, förra årets svar... hehehe...

Nä, nu måste jag fortsätta knappra på min dator. Det är ju fredag och jag hade gärna kommit hem innan 18...men då ska allt vara klart som ska vara klart denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch och fy för examensarbete, jag mår illa bara jag tänker på det. Ska sätta igång den 17januari eller nåt och då måste jag hitta någon att skriva med innan... och gärna komma på vad vi ska skriva om. Jag vill INTE! Men samtidigt betyder det ju att jag snart är klar med skolan och det, det är UNDERBART! Är så fruktansvärt skoltrött, det hjälper inte ens att vi nu läser något så intressant som Traumatologi och Akutsjukvård.

Jag vill SÅ läsa ert arbete om ni ska skriva styckena i bokstavsordning. Spännande och se vad ni hittar på till bokstaven Z...

Kram

2009-12-15 @ 13:48:07
URL: http://camileverlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0