Uppdatering

Att vara sjuk är inte kul :-( Nu är nog det värsta över för oss båda, idag är vi feberfria men såå trötta att vi inte orkar något. Erik ligger i soffan och halvsover medan jag halvligger i stolen i köket. Tanken är att jag ska plugga och skriva lite om metoden för kvalitativ textanalys med en systematisk inriktning. Går inget vidare. Känns som att man borde vara lite piggare och alert för att göra det... Men jag ska lyckas, det har jag bestämt! Har nog läst kapitlet fem gånger så jag borde få ihop ett utkast iallafall.

Men det verkar som sagt att vi håller på att friskna till iallafall, men detta var inget kul! Jag hostar fortfarande och erik... ja... han sover. Får se hur vår planerade helg blir, hade ju tänkt åka till ostkusten och terrorisera mina föräldrar... just nu ser det inte så lovande ut. Men mycket kan hända på en dag :-) vi har lite olika tvälingar här hemma så vi borde bli friska snart. Det är bland annat: dricka så mycket som möjligt, äta mest och sova bäst. Jag vinner antagligen dricktävlingen men erik slår mig på ätandet och i den sista och avgörande tävlingen är det lite oenighet i reglerna... jag sover på natten men erik sover på dan, vem vinner då? Fast finalen är vem blir frisk snabbast?

Nä, nu ska jag vila lite sen ska jag se till att tota ihop något till min skrivkompis. Men kontentan i inlägget är:

"Mamma, jag och Erik mår bättre"

Kommentarer
Postat av: Maddie

Jag vill att ni ska bli friska så ni kan komma hem!

2009-11-12 @ 15:15:40
Postat av: Camilla

Bra att du har bloggen till att meddela din familj hur du mår :P

2009-11-12 @ 22:33:49
URL: http://camileverlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0