Utegångsförbud

Det verkar som att den fantastiska duon Joze och Erik har lyckats igen... Båda ligger just nu hemma nedbäddade i soffan med varsitt täcke och tittar på tv/sover. Vi har nämligen lyckats bli sjuka båda två. jag började i lördagskväll efter att jag kom hem från höstfesten i kyrkan med muskelvärk som blev värre under natten för att sen på söndagen börja hosta (nästan så att lungorna följde med ut) för att toppa allt med feber och snuva. Erik har inte varit sen med att följa i mina fotspår så nu ligger som sagt båda däckade hemma. Fast han verkar ha det lite värre, med något högre feber. Men så började hans igår kväll...

Eriks mor har nu satt utegångsförbud på oss båda med risk att det kan vara svininfluensan som vi har råkat ut för. Inte bra alls. Jag skriver ju examensarbete och måste till bibblan för att läsa, alla böckerna är utlånade och det finns bara referensböcker kvar. Suck. Får se hur jag gör, vill ju inte smitta någon... Kan ju nämna att detta är första gången jag har fått utegångsförbud, jag var en snäll flicka när jag var liten och fick aldrig utegångsförbud, men när jag är 25 så får jag det. Lite komiskt är det allt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0