Dax

Nu är det nog dax. Jag har försökt förhala det sen i våras men nu måste jag nog gå. Men jag gillar det inte och hade gärna fortsatt med att försöka undvika det. För att gå dit förknippas för mig med besvikelse, ångest och känslan av att bli missförstådd. Ni som känner mig vet nog redan nu vad det handlar om... jepp, hårfrisören. Håret har vuxit ganska mycket och är just nu bara långt, lockigt (ibland) och ganska slitet. suck. Kan inte mitt hår bara vara fint, lagom långt hela tiden så jag slipper hårfrisören?

Nåja, idag ska jag ta mig i kragen och palla mig dit. Har ju redan läst allt jag ska ha läst tills imorgon och kan inte träna pga förkylning så det finns egentligen inga anledningar för mig att inte gå dit... suck. Får hitta på något sen som gör att det känns lite bättre, typ köpa glass.

Hejdå fluffhår

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Du vet att man inte måste klippa av allt, eller hur? Det måste inte bli ett så stort adjö... :P Det är även så man ser till att det håller sig "lagom långt och fint hela tiden". Lycka till med glassen!

2009-09-02 @ 15:20:28
Postat av: Rebecca

haha, hur kunde jag förstå vad det var du pratade om med en gång? :)

Håller tummarna för att allt ska gå bra för dig :P

Kramar från den nyblivna Stockholmaren!

2009-09-02 @ 20:19:33
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0