Upp till opponenterna

Nu är det upp till opponenterna att läsa, kanske såga, och säga vad de tycker om mitt och E´s arbete. Nu har vi skickat in detta 42 sidiga arbete som vi har slitit och kämpat med under halva hösten. Känns lite jobbigt att lämna i från sig det, det finns ju alltid något som man vill ändra...

Så imorgon kommer antagligen det arbete som vi ska opponera på och då blir det att läsa och granska vad några andra har lyckats tota ihop. Fast innan dess ska jag till bemaningsenheten och prata med dem och förhoppningsvis få hamna i deras pool och få lite springvik. Hade ju varit skönt att veta att jag eventuellt får jobba lite. Jag har sökt lite jobb, men de flesta annonser som ligger ute är förutsatt att det inte finns övertalig personal i kommunen som tar tjänsten.

Nåja, det är ju flera dagar kvar tills jag tar min examen och ska bli "vuxen".

Jag snart vuxen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0