Semester

Nu har jag snart semester, vet egentligen inte om jag kan kalla det för semester då jag inte har något fast jobb att ta ledigt ifrån... I alla fall så åker jag och Erik snart över den Norska gränsen till Trysil för att leka i backarna. Det ska bli jättekul. Det är andra gången jag står på ett par skidor så det ska bli intressant, förra gången var med idrottshögskolan och då gick det bra. Jag hade visserligen ganska många blåmärken och skrämde vettet ur kompisarna när jag tappa kontrollen över hur man svängde och körde störtlopp nedför backarna. Ingen rädd nybörjare här inte.

Får se hur det går den här gången. Kul ska det bli. Men det gör att jag inte kommer skriva här på typ en vecka (som vanligt alltså..)

Ser stabilt ut tycker jag :-) Kommer sakna de gula termobyxorna, jag syntes bra i dem...

Kommentarer
Postat av: Gammelfaster

Ser härligt ut. Tank att få sätta näsan mot solen.

2010-03-05 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0